Executiveeffect
  • Start
    • Affärsresor
    • Expertråd
    • Inspiration
    • Kontor
    • Ledningsmöten
    • Livsstil
    • Möteskultur
    • Personlig utveckling
    • Rekrytering
    • Styrelsearbete
    • Säkerhet
  • Member
  • Utvalda mötes- & eventlokaler
  • Profiler
  • Krönikor
  • Karriär
  • Verktyg
  • EVENTLEVERANTÖRER
  • Partners
    • IMA – International Management Assistants 
    • Scandinavian XPO
    • Robot Event
    • 7A
    • Koncept & Event
    • Trippus
    • OneMotion
    • Elite hotels
    • Fotografiska
    • Citykonferensen
    • Golfbaren
    • Liberty International
    • Style Scandinavia
    • Mindley
    • Spritmuseum
    • Maxim
    • Artipelag
    • Aronsborg
    • Season Hotel
    • Kajen Nacka strand
  • Annonsera
  • Om oss
Skip to content
2021-09-18 | Annons

Konferensbokning: ”För mig är det en ständig jakt på toppkvalitet”

MH Konferens erbjuder kostnadsfri konferensbokning. Att arrangera ett bra möte kräver både tid och kunskap. Det konstaterar Marina Häggblom som har mångårig erfarenhet av att utforma skräddarsydda ledningsmöten, kickoffer och konferenser.

Konferensexperten: 17 utvalda pärlor för ledningsmötenMarina Häggblom erbjuder kostnadsfri konferensbokning

Sedan 13 år är MH Konferens specialiserad på konferensbokning med att just skapa bra möten och skräddarsydda konferensarrangemang, ledningsmöten och kickoffer. Verksamheten är uppbyggd av VD Marina Häggblom med många år i branschen och en bakgrund som bland annat Key Account Manager på Scandic Hotels.

”Att lägga mötesplanering hos oss på MH Konferens ska alltid kännas tryggt. Därför garanterar vi ett möte som motsvarar förväntningarna – och mer därtill.”

MH Konferens har många etablerade och nära kundrelationer och jobbar långsiktigt för att fördjupa kunskapen om kundens önskemål och behov.

Erfarenheten samlad i MH Konferens möjliggör att vi har kännedom om de bästa konferensanläggningarna och förstår vikten av att väga in en rad aspekter – som det geografiska läget och ett professionellt mottagande.

”För mig är det en ständig jakt på toppkvalitet. De jag samarbetar med håller en hög nivå och vi har en etablerad relation.”

MH Konferens arbetsmetod

  • Möte med kund för att ta reda på vilken verksamhet kunden har samt kundens behov vilket alltid är i centrum, vilket syfte mötet har, från vilken region deltagarna kommer samt kostnadsnivå.
  • När behovet och syftet med mötet väl är tydliggjort handlar det ofta om att hitta de lämpliga kringaktiviteterna. Önskemålet från kunden vid de allra flesta möten är att kombinera konferensen med en större upplevelse.

Det är ofta också en fråga om känsla och atmosfär. Många söker något nytt och annorlunda och vill få nya förslag och bli överraskade. Och just det är lite av vår specialitet.

”Att ha oss på MH Konferens som samarbetspartner kännetecknas av flexibilitet och ett stort personligt engagemang vilket gör det möjligt att skräddarsy koncept efter alla slags mötesformer.”

I MH Konferens tjänster ingår inte bara garantin om ett framgångsrikt möte. Kunden kan på ett enkelt och tydligt sätt jämföra de olika alternativen genom en presentation i en sammanställd offert. Som kund kan man dessutom få en enhetlig statistik på samtliga konferensbokningar samtidigt som bokningarna sker i enlighet med företagets rese- och konferenspolicy.

”Det finns många fördelar med att låta var och en ansvara för det de är bäst på. Inte minst är det här en kostnadseffektiv lösning som sparar in på kundens dyrbara tid!”

Den som anlitar MH Konferens inför planeringen av sitt kommande möte behöver inte göra mer än att invänta förslag till ett antal skräddarsydda mötesalternativ – allt dessutom helt kostnadsfritt!

Det är nämligen allt det där runt omkring som MH Konferens tar hand om. Från offertförfrågningar genom kontakt med olika konferensanläggningar till att boka aktiviteter, DJ, teknik, talare, underhållare mm.

Varmt välkommen att höra av dig till oss!

Konferensbokning: “För mig är det en ständig jakt på toppkvalitet”
Marina Häggblom 

MH Konferens  – kostnadsfri konferensbokning 

Marina Häggblom
Telefon: 0734-399 588
E-post: [email protected]
www.mhkonferens.se


Läs mer: Undersökning: Så skapar du den optimala arbetsplatsen efter corona

Marknad [email protected]

Läs mer:

Inbjudan: Få full kontroll på företagets möten – spara tid med smart ​verktyg

Webinar: Exklusiva möten som gör skillnad – upptäck kraften i chambre séparée

Välkommen till ett inspirerande och exklusivt webinar med Magdalena Höglund från STHLM Möten. På bara 30 minuter får du ta del av kunskap och insikter som kan förvandla dina möten – från vardagliga till oförglömliga. 23 oktober 2025, 09:30–10:00.

Hur du vinner rummet när du förklarar spelregler

Inbjudan: Få full kontroll på företagets möten – spara tid med smart ​verktyg

Inbjudan: Så lyckas du med företagets julbord

Julbordet är ofta årets mest uppskattade tillfälle på företag och organisationer, och många gånger är förväntningarna höga hos medarbetarna. Här bjuder vi på tips om olika format för julfirandet och var du hittar rätt ställe med fantastisk mat med alla viktiga detaljer på plats för att eventet ska bli riktigt lyckad.

Experten: Så bygger du lönsamhet efter krisen

Experten: Så bygger du lönsamhet efter krisen

Annons

Pandemin har satt nya krav på företag och medarbetare. Här berättar experten hur du skapar rätt känsla på jobbet – och bygger lönsamhet.

Annonsplatta gron
IMA banner

BESTÄLL VÅRT KOSTNADSFRIA NYHETSBREV

Jag godkänner EventEffect Nordics personuppgiftspolicy *Personuppgiftspolicy

300x250 studio puck

Tillgängliga nätverk

 
  • IMA - International Management Assistants Sweden
  • Inhouse - Nätverket för Executive Assistants
  • The Pace - Nätverk för executive assistants
  • EGN - Nätverk för executive assistants
  • Chefssekreterarna Skåne
  • Cassto
  • Dialog - Kompetensnätverket för Executive Assistants
  • Handelskammarens Nätverk för VD-assistenter

Krönika

Utbildning

- Distansutbildningar

AKTUELLT ERBJUDANDE

Lediga Jobb

  • EA/VD-assistent & Social Media Manager – finans, Stockholm
  • Boardtalk söker VD-assistent & Social Media Manager – Stockholm
  • Senior Executive Assistant till Essitys CEO – Stockholm

Mest läst

Då&Nu: Åsa Tassdal har gått från virtuell pionjär till vd med hjärta

Då&Nu: Åsa Tassdal har gått från virtuell pionjär till vd med hjärta

När Executiveeffect intervjuade Åsa Tassdal 2019 hade hon precis lämnat sin roll som Executive Assistant på Sweco för att starta sitt eget företag – Virtea – ett av Sveriges första bolag som erbjöd virtuella assistenttjänster. Sex år senare möter vi en vd som fortfarande brinner för samma sak: att ge fler chefer tillgång till riktigt bra assistans – med strategi ...
Intim och charmig festlokal Vardagsrummet på Gamla Stadshotellet i Uppsala, perfekt för mindre tillställninga

De 10 bästa festlokalerna i Uppsala för en minnesvärd tillställning

Letar du efter en festlokal att hyra i Uppsala? Här hittar du en mängd spännande alternativ som passar både små och stora tillställningar. I vår lista finns allt från charmiga, intima lokaler till rymliga festvåningar, där flera erbjuder möjligheten att ta med egen dryck och mat, vilket kan hålla kostnaderna nere. Vare sig du föredrar ett centralt läge eller en ...
VD, CEO eller managing director - vad är skillnaderna?

Vd, CEO, president eller managing director – vad är skillnaderna?

Vd, CEO, president, managing director eller kanske koncern-vd? När det kommer till ledartitlar är företagsvärlden en djungel av akronymer och begrepp. Men vad betyder de egentligen, vilken titel gäller var och skrivs de med stor eller liten bokstav? Här reder vi ut skillnaderna och bjuder på en rolig språkfälla du absolut vill undvika.
12 Affärsresebyråer att ha koll på inför nästa upphandling

43 Affärsresebyråer att ha koll på inför nästa upphandling

Att ha en bra affärsresebyrå som partner kan underlätta livet för dig som Executive Assistant. Inför nästa upphandling, se till att läsa på och jämföra olika aktörer för att se vilken som passar ert företag bäst. Executiveeffect listar 43 resebokare att ha koll på.
Ingrid Schlosser: ”Det måste säga klick för att du ska trivas i rollen”

Ingrid Schlosser: ”Det måste säga klick för att du ska trivas i rollen”

Ingrid Schlosser arbetar som VD-assistent och kontorschef på Reitan Convenience Sverige AB.

 

Executiveeffect.se - Oberoende nyheter, expertråd, inspiration och verktyg för ​dig​ som jobbar närmast ledningen i företag och organisationer.
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.

Eventeffect.se | Passioneffect.se | Saleseffect.se | Influencereffect.se | | Greatplacesinsweden.com