Now and Forever! – Som Management Assistants ska vi hålla både fysiskt och psykiskt för att orka. Vi
behöver boostas, såväl i vår yrkesroll och som individer. Vi behöver hälsa, energi, styrka och
personlig utveckling för att hålla – now and forever!
Nu kan du som medlem i IMA gå på en heldag med intressanta seminarier med andra executive assistants. Icke medlemmar är varmt välkomna efter lunch.
Var? Sheraton Hotel Stockholm, Tegelbacken 6, Stockholm
När? 3/4 2020 8:30
Det kommer bli en dag och kväll fylld av massor med glädje, inspiration och överraskningar för dig som arbetar som Management Assistant.
Vi inleder dagen med IMA Swedens Årsmöte och efter en god lunch sätter Vårseminariet i gång, i år med temat Now and Forever!. Det blir en eftermiddag med spännande, utmanande och roliga aktiviteter som du kommer ha nytta av – och minnas – länge! Bland dagens inspiratörer hittar du bl a Petra Brask, Micke Darmell och Pär Johansson.
I år erbjuder IMA dig att ta med en gäst till middagen, till självkostnadspris. Detta anger du i registreringen.
Tack vare vår Business Member Sheraton har vi fått ett väldigt förmånligt pris på boende. Varför inte passa på att stanna i Stockholm över helgen?! Självklart kan även boende bokas för ev. medföljande sällskap.
Classic room – enkel 1 250 kr/natt/rum
Classic room – dubbel 1 450 kr/natt/rum
Priser inkl moms, frukost, wifi
Gratis avbokning fram till 18.00 dagen innan ankomst
Boka genom att kontakta Rebecca Thompson alternativt Sheraton Bokningsavdelning
Uppgekoden IMA Årsmöte 2020 samt datum och hur många gäster per bokning
Priserna gäller boende 2-5 april 2020.
Mer information och agendan (som kommer fyllas på vartefter) hittar du här.
Vi behöver din anmälan senast den 18 mars.
Och varför inte skicka inbjudan vidare till dina assistentkollegor!
Varmt välkommen till Stockholm och årets viktigaste möte!
Maria Cirillo, ordförande för IMA i Sverige svarar på frågan, vad kan man förvänta sig som medlem i IMA?
– IMA är ett professionellt nätverk som erbjuder både professionell och personlig utveckling för assistenter på ledningsnivå. Samt utveckling av yrket. Under tio månader om året genomförs event i våra fyra regioner, event som består av föreläsningar, studiebesök eller workshops som har direkt koppling till vårt yrke. Varje år arrangeras en nationell konferens i samband med årsmötet. Det finns även möjlighet att digitalt medverka till sin egen utveckling genom olika webbaserade seminarium och digitalt bibliotek som innehåller mängder av material. Dessutom är flera medlemmar energiska och lägger ut relevanta artiklar och inlägg på olika sociala media.