Executiveeffect
  • Start
    • Affärsresor
    • Expertråd
    • Inspiration
    • Kontor
    • Ledningsmöten
    • Livsstil
    • Möteskultur
    • Personlig utveckling
    • Rekrytering
    • Styrelsearbete
    • Säkerhet
  • Member
  • Utvalda mötes- & eventlokaler
  • Profiler
  • Krönikor
  • Karriär
  • Verktyg
  • EVENTLEVERANTÖRER
  • Partners
    • IMA – International Management Assistants 
    • Scandinavian XPO
    • Robot Event
    • 7A
    • Koncept & Event
    • Trippus
    • OneMotion
    • Elite hotels
    • Fotografiska
    • Citykonferensen
    • Golfbaren
    • Liberty International
    • Style Scandinavia
    • Mindley
    • Spritmuseum
    • Maxim
    • Artipelag
    • Aronsborg
    • Season Hotel
    • Kajen Nacka strand
    • Palacio de Cantalobos
  • Annonsera
  • Om oss
Skip to content

2025-11-15 | Lediga jobb

Office Manager – Duni Group Malmö | Konsult via Bravura

Ta helhetsansvar för kontorsdrift, arbetsmiljö och ledningsstöd på Duni Group i Malmö. 6 mån konsult via Bravura med chans till överrekrytering – ansök nu.

Duni Group söker Office Manager i Malmö – central roll nära ledningen

Duni Group i Malmö rekryterar en Office Manager som blir navet i företagets kontorsdrift, kultur och ledningsstöd. Tjänsten startar som ett 6-månaders konsultuppdrag via Bravura med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. För dig som idag arbetar som executive assistant, VD-assistent eller ledningsassistent är detta ett läge att växla upp din påverkan i ledningsarbetet – i en internationell miljö med hållbarhet i fokus.

Rollen: vardagens motor och strategiskt stöd

Som Office Manager arbetar du nära People & Culture, VD, chefer och medarbetare och samarbetar med företagets Office Coordinator/Receptionist. Du säkerställer en välfungerande, inkluderande och säker arbetsplats och stöttar styrelse och koncernledning i administrativa flöden.

  • Ansvar för kontorets dagliga drift, inköp och leverantörer (städ, blommor, hantverkare, hyresvärd m.fl.)
  • Rese- och konferensplanering i samarbete med lokal resebyrå
  • Administrativt stöd till styrelse och ledningsgrupp
  • Planering av frukostar, fika och sociala aktiviteter
  • Arbetsmiljö, brandskydd och efterlevnad av relevanta lagar och regler
  • Onboardingstöd samt ansvar för innehåll/struktur i intranät
  • Tillsyn av mötesrum, kontorsutrustning och service
  • Snabb hantering av ad hoc-ärenden och oväntade behov

Kravprofil och meriter

  • Erfarenhet av office management/administration i en bred och självständig roll
  • God systemvana och dokumenterad erfarenhet av leverantörskontakter
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
  • Grundläggande teknisk förståelse för kontorsmiljö och mötesteknik
  • Meriterande: budgetansvar och kunskap om arbetsmiljölagstiftning
  • Meriterande: erfarenhet av personalansvar/arbetsledning

Vem trivs i rollen?

Du är proaktiv, serviceinriktad och trivs med högt tempo. Du skapar struktur, bygger relationer på alla nivåer och driver förbättringar i både fysiska miljön och interna processer. Lösningsorientering, ansvarstagande och energi är utmärkande drag.

Varför detta är intressant för Executive Assistants

  • Nära ledningen: kontinuerligt samarbete med VD, styrelse och koncernledning
  • Påverkan: kombinerar operativ drift med kultur- och arbetsmiljöutveckling
  • Stakeholder management: breda kontaktytor internt och externt
  • Skalbar erfarenhet: processer inom resepolicy, compliance, onboarding och leverantörsstyrning

Om Duni Group

Duni Group är marknadsledare inom hållbara lösningar för dukning och matförpackningar till restaurangmarknaden. Koncernen verkar på 50+ marknader under varumärkena Duni, BioPak, Poppies och Paper+Design, har cirka 2 800 medarbetare i 26 länder och huvudkontor i Malmö. Produktion finns i Sverige, Tyskland, Polen, Slovenien, Storbritannien och Thailand. Duni Group är noterat på Nasdaq Stockholm (kortnamn: DUNI, ISIN: SE0000616716).

Anställningsform och rekryteringsprocess

  • Omfattning: konsultuppdrag 6 månader via Bravura, med möjlighet till förlängning/överrekrytering
  • Start: omgående med hänsyn till uppsägningstid
  • Plats: Malmö, Skåne län
  • Lön: enligt överenskommelse
  • Urval: kompetensbaserad metodik och löpande urval

Frågor om tjänsten: [email protected] eller 010-171 47 10. Ansökan görs via Bravuras hemsida. Skicka din ansökan snarast då annonsen kan stängas när urvalet är uppnått.

Snabbguide: så maxar du din ansökan

  • Synliggör mätbar effekt: exempel på sänkta driftskostnader, förbättrade NKI/medarbetarengagemang eller effektiviserade reseflöden
  • Visa compliance-kunskap: arbetsmiljö, brandskydd och uppföljning av rutiner
  • Beskriv krishantering: hur du löst ad hoc-situationer och återställt driften
  • Lyft förändringsarbete: onboarding, intranät, leverantörsavtal och sociala aktiviteter som stärkt kultur och produktivitet

Sammanfattning

Office Manager-rollen på Duni Group i Malmö är en bred, affärsnära och relationsintensiv tjänst för dig som vill kombinera kontorsdrift, ledningsstöd och kulturarbete i en internationell koncern. Med en konsultstart via Bravura och tydlig möjlighet till överrekrytering är detta ett attraktivt nästa steg för erfarna EAs/ledningsassistenter som vill ta ett helhetsgrepp om arbetsplats och ledningsprocesser.

Nyckelord: Office Manager Malmö, Duni Group, executive assistant, VD-assistent, ledningsassistent, kontorsdrift, arbetsmiljö, brandskydd, leverantörsstyrning, rese- och konferensbokning, onboarding, intranät, konsultuppdrag, Bravura, Nasdaq Stockholm.

Marknad [email protected]

Läs mer:

Volvo Group rekryterar Executive Assistant – Göteborg/Lyon

Nu söker Volvo Group en Executive Assistant till SVP Electromobility Purchasing i Göteborg eller Lyon. Temporär anställning med internationellt ledningsstöd.

Office Manager-jobb hos Duni Group i Malmö | Konsultuppdrag

Bravura rekryterar Office Manager till Duni Group i Malmö. 6 mån konsultuppdrag med chans till överrekrytering. Ansvar för kontorsdrift och ledningsstöd.

Deltidsjobb: Administratör i Göteborg – Teknikbolag i bygg

Sök deltidsuppdrag som administratör på teknikbolag i byggbranschen via The Pace i Göteborg. 8 h/vecka, perfekt för studenter. Start omgående – ansök nu.

Automatiskt utkast

5 anledningar till att välja Golfbaren för ditt nästa företagsevent!

Annons

När du planerar företagets nästa kick-off, konferens, eller teambuilding-aktivitet, letar du sannolikt efter en plats som erbjuder mer än bara mötesrum och standard catering. Du söker en unik upplevelse som förstärker team-andan, inspirerar kreativitet och lämnar ett bestående intryck. Golfbaren står ut som en optimal destination för företag som värderar innovation, gemenskap och en touch av lekfullhet i sina sammankomster.

Annonsplatta gron
IMA banner

BESTÄLL VÅRT KOSTNADSFRIA NYHETSBREV

Jag godkänner EventEffect Nordics personuppgiftspolicy *Personuppgiftspolicy

300x250 studio puck

Tillgängliga nätverk

 
  • IMA - International Management Assistants Sweden
  • Inhouse - Nätverket för Executive Assistants
  • The Pace - Nätverk för executive assistants
  • EGN - Nätverk för executive assistants
  • Chefssekreterarna Skåne
  • Cassto
  • Dialog - Kompetensnätverket för Executive Assistants
  • Handelskammarens Nätverk för VD-assistenter

Krönika

Utbildning

- Distansutbildningar

AKTUELLT ERBJUDANDE

Lediga Jobb

  • Office Manager – Duni Group Malmö | Konsult via Bravura
  • Volvo Group rekryterar Executive Assistant – Göteborg/Lyon
  • Office Manager-jobb hos Duni Group i Malmö | Konsultuppdrag
  • Deltidsjobb: Administratör i Göteborg – Teknikbolag i bygg
  • The Pace söker Koordinator i Stockholm | Ledningsnära konsultuppdrag
  • Office Manager Linköping – IMI Supply Chain Solutions
  • Seco Tools: Process Office Manager – global Order-to-Deliver
  • Executive Assistant till koncernchef – Voky/Zollner, Linköping
  • Office Manager i Solna – deltid via Adecco | Executiveeffect
  • Office Manager Stockholm – start omgående | Manpower
  • Executive Assistant – energimyndighet, Sundbyberg | JobBusters
  • Koordinator och Office Manager – Trafikkontoret, Stockholms stad
  • Executive Assistant till Mysafety i Stockholm – ledningsstöd nära vd
  • Executive Assistant till VP MACH – Hitachi Energy
  • Executive Assistant Stockholm – 24 mån uppdrag via Incluso
  • Executive Assistant till CEO i Stockholm | Top of Heart
  • Executive Assistant-volontär | Mercy Ships Sverige
  • Office Manager med teamledaransvar i Stockholm | The Pace
  • Legora rekryterar Executive Assistant – Growth i Stockholm
  • Executive Assistant/Office Coordinator | Specsavers Göteborg

Mest läst

Kadi Upmark, Vår Gård: En vd som vuxit in i ledarrollen 

Kadi Upmark, Vår Gård: En vd som vuxit in i ledarrollen 

När hon 2016 intog vd-stolen på hotell- och konferens-anläggningen Vår Gård i Saltsjöbaden utanför Stockholm gick hon från att vara Executive Assistant till att bli kollegornas chef. 2019 storsatsade de genom att utöka med hotellverksamhet och en exklusiv finkrog. Den utsågs i våras till ”Årets hotellrestaurang” och siktet är inställt på en stjärna i Guide Michelin. Vi får ett finstämt ...
Mötesexperten Fredrik Bauer: Kan ett infomöte vara effektivt?

Mötesexperten Fredrik Bauer: Kan ett infomöte vara effektivt?

De flesta arbetsplatser har informationsmöten av olika slag. Möten som ofta upplevs tråkiga och som sällan förmedlar ny information på ett effektivt sätt. I en ny krönika från Executiveeffects återkommande gästskribent Fredrik Bauer reflekterar han över fenomenet och ger förslag till förändring.
Hitta topp 13 festlokaler att hyra i Malmö

De 13 bästa festlokalerna att hyra för ditt evenemang i Malmö

Letar du efter den perfekta festlokalen i Malmö för ditt nästa evenemang? Oavsett om du planerar ett stort firande med många gäster eller en mer intim tillställning, har Malmö ett brett utbud av fantastiska festlokaler att hyra. Här kan du hitta allt från stora, pampiga lokaler till små, mysiga festlokaler som passar perfekt för mindre sällskap. Vill du hyra en ...
Ministerns EA bjöd på sina erfarenheter

Ministerns EA bjöd på sina erfarenheter

Marie Voss, vd-assistent på Sydsvenska Handelskammaren håller regelbundet i mötesserien ”Möt en VD-assistent” och igår var det dags för en riktig drömgäst ...
Säkra din plats på EA Summit 2025 – boka till early bird-pris senast 6 oktober

EA Summit 2025: Framtidens ledningsassistent i praktiken (4 platser kvar!)

Executiveeffect arrangerar EA Summit 2025 den 17 november med temat ”Framtidens ledningsassistent – AI, kommunikation, ledarskap och projektledning i praktiken”.

 

Executiveeffect.se - Oberoende nyheter, expertråd, inspiration och verktyg för ​dig​ som jobbar närmast ledningen i företag och organisationer.
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.

Eventeffect.se | Passioneffect.se | Saleseffect.se | Influencereffect.se | | Greatplacesinsweden.com