Har du tidigare arbetat som executive assistant och drivs av service? Adecco har nu uppdraget för dig med start omgående hos Bristol i Solna.
Om tjänsten
Rollen som Executive Assistent hos Bristol i Solna innebär en varierad arbetsdag med högt tempo. Du kommer att supportera ett par chefer på företaget och vara länken mellan ledningen och organisationen. Du kommer att boka resor, hotell, möten, mail, telefonsamtal och ta emot besökare samt planera för event och konferenser och övrig kontorsadministration. Du kommer att ingå i ett team på tre personer.
I din roll som executive assistant kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
– resebokningar, hotellbokningar
– reseräkningar
– mötesbokning
– ta emot besökare
– koordinera möten
– förberedelser för konferenser
– inköp
– Övrig administration
Om dig
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning, vi ser det som positivt om du arbetat i en liknande roll sedan tidigare och gärna i ett internationellt bolag. Du är van att ha engelska (affärsengelska) som arbetsspråk och behärskar språket utan problem, både i tal och skrift. Att använda datorn dagligen och arbeta i Officepaketet är även det en vana och du har hunnit skaffa dig mycket goda datakunskaper.
Som person är du lyhörd och initiativtagande. Du ska även vara van vid att arbeta i högt tempo då det ofta är korta ledtider.
Viktigt för tjänsten är:
– erfarenhet av liknande roll
– flytande engelska samt goda kunskaper i svenska
– administrativ erfarenhet i en internationell miljö med högt tempo
– officepaketet, främst exel
– SAP
– Ariba (meriterande)
– Systemvana
Om anställningen
Tjänsten som executive assistant är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader med möjlighet till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen ”Ansök”.
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Läs mer här.