Executiveeffect
  • Start
    • Affärsresor
    • Expertråd
    • Inspiration
    • Kontor
    • Ledningsmöten
    • Livsstil
    • Möteskultur
    • Personlig utveckling
    • Rekrytering
    • Styrelsearbete
    • Säkerhet
  • Member
  • Utvalda mötes- & eventlokaler
  • Profiler
  • Krönikor
  • Karriär
  • Verktyg
  • EVENTLEVERANTÖRER
  • Partners
    • IMA – International Management Assistants 
    • Scandinavian XPO
    • Robot Event
    • 7A
    • Koncept & Event
    • Trippus
    • OneMotion
    • Elite hotels
    • Fotografiska
    • Citykonferensen
    • Golfbaren
    • Liberty International
    • Style Scandinavia
    • Mindley
    • Spritmuseum
    • Maxim
    • Artipelag
    • Aronsborg
    • Season Hotel
    • Kajen Nacka strand
  • Annonsera
  • Om oss
Skip to content
2023-05-16 | Annons | BSC Business Service Club

När du behöver några extra händer

Hur ska man hinna med allt? Annika Matseng-Duckmark och teamet på BSC Business Service Club står alltid redo att hjälpa till. Sitter du på en position där du är spindeln i nätet och planerar företagets kund- och personalevent? Är det till dig kollegorna vänder sig när det är brandkårsutryckningar som gäller för att snabbt lösa en restaurangbokning för ledningsgruppen, en kund som ska uppvaktas eller raskt få fatt i biljetter till en populär konsert? Ja, då kan det vara skönt att ha en trygg axel att luta sig emot - och det är precis den tjänsten vi erbjuder säger Annika, Head of Premium Service på BSC.

När du behöver några extra händer
– Vi erbjuder en suverän service, men det handlar också om att räkna. Det krävs ofta inte mer än ett större event per år för att premiumkunder betalar mindre än för kunder som inte är medlemmar, berättar Annika Matseng- Duckmark på BSC Business Service Club.

Vi tar det från början
Bakgrunden är att vårt eventbolag Business Service Club grundades i slutet av det glada och glassiga 80-talet då ”yuppisar” ville gå förbi köer och få tag på biljetter till åtråvärda konserter, berättar Annika. Då skapades en medlemsklubb för företag och namnet lever fortfarande kvar i vårt företagsnamn. Idag är vi så mycket mer, en one stop shop! Ett fullfjädrat rese- och eventföretag som producerar och genomför små och stora event OCH vi hjälper med det lilla extra som biljettbokningar, fakturaservice och fantastiska presentkorgar. Denna bredd är vi unika med i Sverige, berättar hon med ett stort leende.

Vad innebär tjänsten Premium Service?
Premium Service ger både lägre priser på våra timarvoden för eventprojekten och det är en omfattande concierge service som bygger på nära samarbete, omtanke och långsiktigt relationsbyggande. Har man ett antal arrangemang per år tjänar man snabbt in den blygsamma årsavgiften och det fina är att upp till 10 personer i bolaget kan nyttja tjänsten. Hon skrattar och tillägger: – Alla borde egentligen ha Premium Service!

Måste man betala för tjänsten för att arbeta med er?
Nej, Premium Service är en tilläggstjänst för utökad service och lägre priser – vi hjälper alla företag med kundaktiviteter, events, galor, sommar- och julfester mm.

Kan ni hjälpa till med biljettbokning?
Absolut. Vi kan ta hand om bokning och administration av flygbiljetter, hotell och hyrbilar i Sverige. Behöver man hjälp med att beställa taxi eller reservera plats på restaurang ordnar vi det och givetvis går fakturan via oss så att det är enkelt och smidigt för kunden på plats.
Vi hjälper också ofta till med konsertbiljetter. Några företag som använder Premium Service går mycket på teater och konserter tillsammans och använder oss exklusivt för att ta hand om allt som rör biljetter till kända namn på stora arenor och intima events på privatteatrar.

Ni arrangerar en kundaktivitet per månad för era premium-medlemmar, vad betyder det?
Löpande lär vi känna nya leverantörer och spanar in nya lokaler. Det är ett viktigt arbete som vi gärna involverar våra kunder i. Det kan vara allt från frukostseminarier när en talare presenterar ett smakprov ur en ny föreläsning till fartfyllda aktiviteter och exklusiva middagar. Inom kort ska vi ut och segla en eftermiddag. De här månatliga träffarna ger oss tillfälle att verkligen sitta ner och lära känna våra kunder. Det är högt och lågt bland inbjudningarna, men man är sällan fler än 50 personer vid varje tillfälle. Varje vår och höst arrangerar vi också rejäla after works för alla.

Kundaktiviteterna är viktiga både för oss och för kunden – kunderna behöver bli sedda och det är viktigt för oss att få reda på vad de har för behov för att kunna föreslå och arrangera bra events. När vi i personalen är ute på nya platser kommer vi nästan alltid att tänka på någon specifik kund som vi känner skulle gilla sammanhanget. Det är väldigt roligt att känna sina kunder så väl att man vet vad de gillar och det är suveränt att kunna höra av sig med tips.

Vilka passar Premium Service för?
Våra kunder är till affärsområden och storlek en salig blandning. Premiumkunderna erbjuds en omfattande concierge service och vad det innebär anpassar vi efter varje kunds behov. Men så här, om man är en större koncern som vill göra många olika saker för sina medarbetare passar det perfekt att vara premiumkund. Under ett år kan vi hjälpa till med allt från stora sommarfester och kick-offer till att överlämna personliga gåvor till någon i ledningsgruppen.

Är du marknadschef eller executive assistent med ansvar för event och kundrelationer och undrar hur man ska man hinna med allt? Kanske har ditt företag precis bestämt att i år ska medarbetarna från hela Norden samlas i Helsingfors och det ligger på dig att koordinera resan och hitta inkvartering till flera hundra personer. Samtidigt närmar sig en viktig kundmiddag och fyra personer har precis berättat att de behöver specialkost. Och i nästa vecka släpps biljetterna till en konsert som dina kollegor längtat efter ett halvår. Annika och teamet på Business Service Club står alltid redo att hjälpa till.

Det här låter exklusivt, får alla vara med?
Det är inte exklusivt i den meningen att det är ett lyxupplägg eller endast för ledningen. Premium Service är ett smart sätt att avlasta er organisation och dessutom få del av fingertoppskänslan och erfarenheten från vårt eventbolag. Alla är såklart varmt välkomna att ansöka. Vi levererar engagemang och personlig touch i allt vi gör och förbehåller vi oss därför rätten att välja vilka vi arbetar med. Ofta berättar vi om den här tjänsten redan vid första offerttillfället. Det kan ju löna sig att bli medlem redan när man arrangerar ett enda lite större event.

Förutom lägre priser får våra premiumkunder tillgång till tjänster som inte är tillgängliga för andra, kontakta mig för mer information om tjänste- och prislistan, säger Annika.

Vad har du för tips till den som är osäker på att gå med i Premium Service?
Tveka inte. Ett års medlemskap kostar 7800 SEK ex moms för hela företaget. Prova och se om det här är något för er. Ni får tillgång till rabatterade priser och tillgång till specifika tjänster som ni annars inte skulle ha.

Vi är experter på bokningar i alla format, och kan avlasta och underlätta alla typer av eventarrangemang. Vi kan erbjuda det där lilla extra som kan betyda allt, både för de som sitter med ansvaret för bokningen och för de som tar del av eventet.

Hur många från vårt företag får nyttja detta?
Sammanlagt får 10 personer på företaget ta del av alla våra erbjudanden. Men om en medarbetare t ex får nya arbetsuppgifter och inte längre har hand om bokningar kan någon annan ta över. Vilka de där tio personerna på företaget är kan man alltså byta ut under året. Vår ambition är att alltid göra det som är bäst för våra kunder, både på kort och lång sikt.

Hur ansöker man om att bli Premium Service kund?
Vänligen kontakta Annika Matseng-Duckmark enligt nedan.

Vill du veta mer eller har du frågor?
Varmt välkommen att kontakta Annika för svar på dina frågor eller om du önskar mer info om vår tjänste- och prislista!

Annika Matseng-Duckmark
Head of Premium Service
BSC Business Service Club
[email protected]
www.bsc.se

BSC logga vit bakgrund

Hire us. Be amazed.

BSC Business Service Club is an established full-service event agency founded in 1987. We offer companies innovative, unique and tailored solutions for conferences, events and travels abroad.

Every year we arrange and produce events in Sweden and abroad for groups within the 10-1000 people range. Our clients are everything from well-known global brands/companies to midsize and smaller Swedish companies.

We will provide you with top-class service, creative ideas and suggestions whilst keeping your budget in mind.

OUR BUSINESS AREAS:
1. Conferences
2. BSC Travel
3. Event production – live
4. Digital and/or hybrid events
5. Event Decoration
6. BSC Delivery
7. Sweden Visitors / Incoming
8. Event Payment Partner
9. Event Film Production
10. Invitations and participant handling

SUPPORTIVE
BSC Premium Service – extra service and separate pricelist

CONTACT

Welcome to contact me for more info about BSC Event and Travel!

Annika Duckmark BSC Event

Annika Matseng-Duckmark, Key Account Manager

[email protected]
+46 (0)8-442 19 76

BSC Business Service Club and BSC Travel

Office: +46 8702 0070
Email: [email protected]
Visiting: Arenavägen 47, Globen, Stockholm

www.bsc.se

Need inspo? Check out our previous events

 

AKTUELLT ERBJUDANDE

Lediga Jobb

  • Valley Bank söker Sales Assistant (Healthcare) – New York
  • Office Manager med teamledaransvar i Stockholm | The Pace
  • Kontorschef till CSN:s Inbetalningsavdelning – Göteborg
  • Jobb: Atea Gävle söker leveranskoordinator med kontorsansvar
  • Kontorschef bank – Länsförsäkringar Region Söder
  • CSN söker kontorschef – Inbetalningsavdelningen Göteborg
  • Sales Assistant-jobb hos SBH Fashion, New York | Modebranschen
  • Sales Assistant-jobb New York – Mega Mega Projects | Smycken
  • Legora rekryterar Executive Assistant – Growth i Stockholm
  • Executive Assistant/Office Coordinator | Specsavers Göteborg
  • Studerande Legal Assistant (deltid) – Svea Solar, Stockholm
  • Epiroc söker Executive Assistant i Nacka | Strategisk EA-roll
  • Legora rekryterar Executive Assistant – Growth i Stockholm
  • Executive Assistant/Office Coordinator – Specsavers Göteborg
  • Studerande Legal Assistant deltid – Svea Solar Stockholm
  • Epiroc söker Business Area Executive Assistant – Stockholm
  • Epiroc söker Executive Assistant – Nacka, Stockholm | Jobb
  • EIB rekryterar Assistant/Office Manager i Budapest – Sök nu
  • EA/VD-assistent & Social Media Manager – finans, Stockholm
  • Boardtalk söker VD-assistent & Social Media Manager – Stockholm

Mest läst

Säkra din plats på EA Summit 2025 – boka till early bird-pris senast 6 oktober

EA Summit 2025: Framtidens ledningsassistent i praktiken (16 platser kvar!)

Executiveeffect arrangerar EA Summit 2025 den 17 november med temat ”Framtidens ledningsassistent – AI, kommunikation, ledarskap och projektledning i praktiken”.
Automatiskt utkast

Malmömässans Julshow goes Disco Explosion

Glitter, glamour och doften av jul fyller luften- välkommen till årets mest glittrande julfest. Här möter Studio 54 ett pulserande julbord i street food stil-som en levande julmarknad med smaker, musik och stämning i världsklass.
Mötesregler som gör vardagsmöten mer effektiva

Mötesregler som gör vardagsmöten mer effektiva

Som Executive Assistant har du en central roll i att se till att möten är välorganiserade och produktiva. Det är lätt att möten slösar bort tid och tappar fokus, men genom att tillämpa några enkla principer kan du hjälpa till att skapa möten som gör skillnad. Här är några konkreta tips för att förbättra möten och undvika vanliga fallgropar.
VD, CEO eller managing director - vad är skillnaderna?

Vd, CEO, president eller managing director – vad är skillnaderna?

Vd, CEO, president, managing director eller kanske koncern-vd? När det kommer till ledartitlar är företagsvärlden en djungel av akronymer och begrepp. Men vad betyder de egentligen, vilken titel gäller var och skrivs de med stor eller liten bokstav? Här reder vi ut skillnaderna och bjuder på en rolig språkfälla du absolut vill undvika.
Säkra din plats på EA Summit 2025 – boka till early bird-pris senast 6 oktober

EA Summit 2025: En dag för inspiration, insikter och praktisk utveckling

Den 17 november samlas Sveriges ledningsassistenter för en halvdagskonferens på Citykonferensen i Stockholm. Under rubriken ”Framtidens ledningsassistent – AI, kommunikation, ledarskap och projektledning i praktiken” får deltagarna ta del av insikter från Executiveeffects stora EA-undersökning, praktiska verktyg för att samarbeta med Microsoft Copilot, och inspiration för att leda utan formell chefsroll. Det blir en dag då teori möter praktik och ...

 

Executiveeffect.se - Oberoende nyheter, expertråd, inspiration och verktyg för ​dig​ som jobbar närmast ledningen i företag och organisationer.
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.

Eventeffect.se | Passioneffect.se | Saleseffect.se | Influencereffect.se | | Greatplacesinsweden.com