Registrator/VD-assistent sökes inom offentlig sektor, Stockholm

Just nu söker vi dig som har erfarenhet av arbete med registratur samt gärna erfarenhet av administrativ support till VD, chef eller liknande. Välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning

I rollen som VD-assistent/ registrator kommer du bland annat arbeta med administrativ support till vd, chefläkare och styrelse, producera styrelsematerial för utskick och föra protokoll vid styrelsemöten, vara registrator och ansvara för sjukhusets diarium samt verka som sjukhusets systemadministratör för dokumenthanteringssystem. Vidare kommer du arbeta med att ta fram och sammanställa material inför möten, konferenser etc. samt ansvara för leverantörsavtal inom vissa områden.

Uppdraget kommer att utföras i ett mindre sjukhus beläget på Kungsholmen.

Vem är du?

Vi ser att du som person är social, strukturerad och prestigelös. Vidare har du lätt att samarbeta med andra kollegor och chefer. Du ska också ha:

  • Avslutad gymnasieutbildning, meriterande om du har relevant eftergymnasial utbildning
  • Goda kunskaper av diarieföring och hantering av allmänna handlingar
  • Arbetslivserfarenhet av liknande arbete
  • Förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift
  • Meriterande är om du arbetat inom offentlig sektor tidigare

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på heltid 100% som startar så snart som möjligt och löper i ca 2 månader med chans till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Kajsa Lidén via mail: kajsa.liden@jurek.se.

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om Jurek

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Visstid Heltid

Kontakt:
Kajsa Lidén

Ansök här!

Annons

MH Konferens skapar lyckade möten

Sedan tolv år är MH Konferens specialiserad på att just skapa bra möten och skräddarsydda konferensarrangemang. Verksamheten är uppbyggd av VD Marina Häggblom med många år i branschen och en bakgrund som bland annat Key Account Manager