Chefssekreterare till stor verksamhet

Trivs du att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften? Då är tjänsten som chefssekreterare hos vår kund något för dig!

Om tjänsten
Som chefssekreterare hos vår kund kommer du att stötta cheferna i verksamheten. Det innebär att du kommer att arbeta med bokningar av bland annat möten och resor. Du kommer också att arbeta med sociala medier och stor del av din kommunikation sker med externa kontakter.
I din roll som chefssekreterare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
– Mötesbokningar
– Resebokningar
– Svara på samtal och mail
– Administration

Om dig
Vi söker dig som gillar när det är mycket att göra, när du får ta ansvar och se till att saker och ting blir gjorda. Din tidigare erfarenhet av arbete i en stöttande roll och med administration ger dig en nödvändig insikt i det dagliga flödet. Du har god förmåga att kunna prioritera bland möten och de förfrågningar som kommer in och har inga problem med att tacka nej då det behövs.

Det här är ett jobb för dig som har lätt för att lära, är flexibel och som trivs med att ha många olika kontaktytor.

Viktigt för tjänsten är:
– Servicekänsla
– Flexibilitet
– Prioriteringsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund som är en större verksamhet i Luleå. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som chefssekreterare är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på ca. tre månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start i september. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen ”Ansök”.
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Sofia Liljebo eller Mari Nilsson via 0920-271070.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 – 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!

Ansök här!