Executiveeffect
  • Start
    • Affärsresor
    • Expertråd
    • Inspiration
    • Kontor
    • Ledningsmöten
    • Livsstil
    • Möteskultur
    • Personlig utveckling
    • Rekrytering
    • Styrelsearbete
    • Säkerhet
  • Member
  • Utvalda mötes- & eventlokaler
  • Profiler
  • Krönikor
  • Karriär
    • Lediga Jobb
  • Verktyg
  • EVENTLEVERANTÖRER
  • Partners
    • IMA – International Management Assistants 
    • Scandinavian XPO
    • Robot Event
    • 7A
    • Koncept & Event
    • Trippus
    • OneMotion
    • Elite hotels
    • Fotografiska
    • Bio & Bistro Capitol
    • Aktiva event
    • Citykonferensen
    • Båsenberga Hotell & Konferens
    • Golfbaren
    • Volvo Studio
    • Liberty International
    • Convendum
    • Ventla
    • Style Scandinavia
    • Mindley
    • Spritmuseum
    • Maxim
    • Artipelag
    • Aronsborg
  • Annonsera
  • Om oss
Skip to content
2024-10-08 | Annons | CONVENDUM

CONVENDUM erbjuder idealiska lokaler för ditt företagsevenemang i centrala Stockholm och Göteborg

CONVENDUM har arrangerat en rad lyckade evenemang i en av sina hörsalar med kapacitet för 200 personer, bland annat med en av landets ledande professorer, föreläsare och författare, Micael Dahlen. I en tid då företag bokar upp evenemang som julavslutningar eller årsstämmor, erbjuder CONVENDUM mötes- och konferensanläggningar från små mötesrum för fyra personer till stora hörsalar för 200 personer. — Genom att välja CONVENDUM får du inte bara tillgång till förstklassiga möteslokaler, utan också en dedikerad partner som strävar efter att göra din evenemangsplanering enkel och framgångsrik. Vi finns här för er oavsett behov, säger Victoria Larsson, Account Executive på CONVENDUM Conference.

CONVENDUM erbjuder idealiska lokaler för ditt företagsevenemang i centrala Stockholm och Göteborg
Tre moderna hörsalar i centrala Stockholm
För knappt ett år sedan invigdes CONVENDUMs nya center på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm, som erbjuder en unik kombination av evenemanglokaler och moderna konferensmöjligheter, inklusive en hörsal med kapacitet för över 100 personer. Tillsammans med de befintliga hörsalarna på CONVENDUM Katarinavägen 15 och Fleminggatan 18, där nyligen ett framgångsrikt evenemang ägde rum med professor och författare Micael Dahlen, kan CONVENDUM stolt presentera tre välutrustade och stilfulla hörsalar med intilliggande mötesrum i på centrala adresser i Stockholm city.

— Vi är anpassningsbara efter behov och inga förfrågningar är för stora eller för små. Vi arrangerar större evenemang som mässor, nätverksträffar och föreläsningar till mindre möten för upp till åtta personer. Här ingår givetvis förslag på förtäring och övriga tillval och vi går även utanför den traditionella konferensbokningen och kan sätta upp till exempel en ballongvägg om ni önskar, säger Victoria Larsson, Account Executive på CONVENDUM Conference.

Perfekta mötesplatsen för ditt företagsevenemang – för små och stora grupper
I tider då bolag ska boka upp sina evenemang tillhandahåller CONVENDUM genom CONVENDUM Conference mötes- och konferensanläggningar i två av landets största städer från små mötesrum för fyra till stora hörsalar för upp till 200 personer. I CONVENDUMs omfattande utbud av möteslokaler finns mindre rum som ofta används av företag som önskar skapa en omväxlande arbetsmiljö för team på upp till åtta personer. Men även större rum som anpassas helt efter kundens önskemål som inkluderar olika möbleringsstilar som biosittning eller skolbordssittning, beroende på mötets syfte. Med moderna faciliteter och bekvämligheter kan företag fokusera på det väsentliga, medan CONVENDUM tar hand om detaljerna.

— Vi välkomnar företag att nyttja dessa fantastiska platser och rum för halv- eller heldagskonferenser. Våra lokaler är designade för att möta olika behov oavsett om det är mindre exklusiva möten eller större tekniska avancerade evenemang. Genom att välja CONVENDUM får du inte bara tillgång till förstklassiga möteslokaler, utan också en dedikerad partner som strävar efter att göra din evenemangsplanering enkel och framgångsrik. Vi finns här för er oavsett behov, säger Victoria Larsson.

Varför välja CONVENDUM för ditt företagsevenemang?
  • Centralt belägna.
  • Mångsidiga konferensrum med modern utrustning.
  • Bekvämligheter som möjliggör en smidig och effektiv mötesupplevelse.
  • Professionell personal för att stödja och säkerställa att allt går smidigt.
  • Evenemangsplanering och projektledning.
Läs mer om CONVENDUM

Om CONVENDUM

CONVENDUM erbjuder moderna och efterfrågade kontorslösningar för små och stora företag. CONVENDUMs erbjudande sträcker sig från Coworking, Private Office, Big Office, Exclusive Office, Enterprise Membership till Office Management. Gemensamt för de olika produkterna är premiumkontor I kombination med aktivitetsbaserade öppna coworkingytor, lounger, konferenscenter, café, gym, musikstudios och showrooms.

Convendum

Konferens hos CONVENDUM innebär full service med hjälp från vår personal på plats för att göra ert möte så bra som möjligt. Oavsett om ni önskar förstklassig service, en exklusiv och inspirerande miljö eller toppmodern teknik har CONVENDUM den perfekta konferenslokalen för dig och ditt företag. Vi erbjuder dig hjälp med allt från stans bästa, nybryggda kaffe och mat eller dryck, till det där lilla extra som gör konferensen minnesvärd och full av inspiration. Oavsett om ni är 5 eller 200 deltagare, har vi konferensanläggningar och lokaler för alla behov. Tack vare det centrala läget kan vi erbjuda närhet till både hotell och restauranger. Vad är viktigast för dig när du planerar din kommande konferens, möte eller konferens?

Kontakta mig idag och få en offert utifrån dina önskemål och behov!

Victoria Larsson
Account Executive

+46 (0)708 402 554
[email protected]

AKTUELLT ERBJUDANDE

Lediga Jobb

Mest läst

Smälta in eller sticka ut? Almedalen nästa!

Smälta in eller sticka ut? Almedalen nästa!

Är det dags för din chef att dra till Gotland på den årliga lobbyistfestivalen i Almedalen? Eller håller ni på att fundera över om ni ska dit eller inte? Ta del av Antoni Lacinais bästa tips kring Almedalen i hans gästkrönika på Executiveeffect.
Vd-assistenten: Jag utvecklas med varje ny utmaning

Vd-assistenten: Jag utvecklas med varje ny utmaning

Forma rollen så du utvecklas på de områden du brinner för tipsar Viktoria Lundström, vd assistent på StudentConsulting. Följ med på hennes karriärresa.
Mötesbaren VIP: Välkommen till en härlig kväll på SWING by Golfbaren!

Mötesbaren VIP: Välkommen till en härlig kväll på SWING by Golfbaren!

Den 7 april bjuder Executiveeffect och SWING by Golfbaren in till en härlig kväll exklusivt för dig som är event- och mötesbokare. Du är varmt välkommen till en kväll med toppföreläsaren Charbel Gabro, som inte lämnar någon oberörd, visning av SWING by Golfbarens lokaler, godsaker från köksmästaren och för den som vill - utmana världsmästaren i minigolf, Golfbarens ägare Hans ...
Årskrönika: Emmy Sundberg

Årskrönika: ”Att våga gå före kräver mod”

Vilka trender gäller och vad bör du som jobbar som Executive Assistant ha koll på under 2025? Emmy Sundberg är Director of Meetings & Private Events på Fotografiska Stockholm, och vi bad henne skriva en årskrönika åt er. Varsågoda - låt er inspireras och ta del av den här!
Lista och marknadsguide: 50 affärsresebyråer

Lista och marknadsguide: 50 affärsresebyråer

Vi listar över 50+ affärsresebyråer som kan hjälpa er med era företagsresor. Flertalet av dem har kontor på flera orter runt om i Sverige.

Expertråd

Grattis alla ny-cerifierade EA:s!

Grattis alla ny-certifierade EA:s!

Aktuellt

I går var det dags för den tionde omgången av Executive Business Assistant att certifieras. Stort grattis säger vi på Executiveeffect till er alla!

Så förändras catering: Bufféer, storytelling och lokalproducerat 2025

Så förändras catering: Bufféer, storytelling och lokalproducerat 2025

Catering

Hur skapar du minnesvärda matupplevelser på jobbet eller vid ett större event? 2025 års cateringtrender har svaret – och de bjuder på mer än bara god mat.

Dags för sandaler och solglasögon!

Dags för sandaler och solglasögon!

Krönika

Vi har snackat AI, bjudit på tips, råd och inspiration. Vi har fått ta del av hur olika EA-rollen kan se ut i våra många profilintervjuer med er och vi har setts på olika event och webinarier. Men nu stundar midsommar och det är dags att byta e-post mot solkräm och ta på sandaler och solglasögon och gå ner i varv några veckor. Vårt nyhetsbrev är tillbaka igen i augusti. Vi ses då! 😎

Möt Johanna Tüll Hollander:  ”Jag höll på att ta livet av min chef”

Möt Johanna Tüll Hollander: ”Jag höll på att ta livet av min chef”

Profiler

Hon har nyligen bytt jobb från Executive Assistant på Munters till Chaos Coordinator på Swedish Neutral. Vi möter Johanna Tüll Hollander som berättar hur hon höll på att ta livet av sin chef, om sin checklista och sitt bästa engelska språktips!

Sustainable Healthy Performance lär chefer agera i oroliga tider

Sustainable Healthy Performance lär chefer agera i oroliga tider

Event

Chris Christiansson är programdirektör på Ara Health och har utbildat över 5 000 ledare i ”Sustainable Healthy Performance” och i ”In Demand Robustness”. I geopolitiskt oroliga tider är detta viktigare än någonsin, menar Chris. Nu har du som Executiveeffects läsare möjlighet att få delta under två dagar i Laax i Schweiz för att se om det kan vara något för din organisation.

Hidden Gem: Skandinaviskt hantverk når nya höjder över Stockholm

Hidden Gem: Skandinaviskt hantverk når nya höjder över Stockholm

Inspiration

Den 12 juni öppnade Clarion Hotel Sign sin nya rooftop bar ”Hidden Gem” på åttonde våningen i samarbete med Orrefors & Kosta Boda. Med en ginbar i glastema, signaturglas från Lena Bergström och en utsikt värdig åtagandet som landets ledande designhotell, har Stockholmarna fått en ny takpärla att samlas kring i sommar

Så köper Västra Götalandsregionen in resebyråtjänster – 5 lärdomar för VD-assistenter

Så köper Västra Götalandsregionen in resebyråtjänster – 5 lärdomar för VD-assistenter

Affärsresor

Vill du förstå hur stora organisationer köper in resebyråtjänster? Västra Götalandsregionen hanterar över 20 000 resor per år – här är 5 tips du kan ta med dig.

SAS åter igen världens punktligaste flygbolag

SAS åter igen världens punktligaste flygbolag

Affärsresor

SAS är för andra månaden i rad världens mest punktliga flygbolag. Redan under april 2025 intog de rankingen och nu även under maj 2025, både i Europa och globalt.

100 Ledningsassitenter minglade på Artipelag

Mingelbilder: Hundra ledningsassistenter gästade Artipelag

Event

Den 10 juni arrangerade Executiveeffect till tillsammans med Artipelag, Lars Wallin och Louis Buillot en exklusiv visning av Artipelags eventlokaler och utställningen ’Lars Wallin Atelier – 35 years of Fashion Stories’ – med designern själv på plats!

Grattis Julia Wiklund - utsedd till årets EA!

Grattis Julia Wiklund – utsedd till årets EA!

Aktuellt

Efter 23 år med namnet ”Vidgade Vyer” har Företagsuniversitetets årliga konferens för assistenter och administratörer bytt namn till Perspektiv 360. Den ägde rum förra veckan och till ”Executive Assistant of the Year” utsågs Julia Wiklund på Hitachi Energy till. Stort grattis säger vi på Executiveeffect!

 

Executiveeffect.se - Oberoende nyheter, expertråd, inspiration och verktyg för ​dig​ som jobbar närmast ledningen i företag och organisationer.
Eventeffect Nordic AB, Vasagatan 28, 111 20 Stockholm
Vi följer GDPR och använder cookies. Läs mer här.

Eventeffect.se | Passioneffect.se | Saleseffect.se | Influencereffect.se | Bestplacesinsweden.com