Vill du bli en del av ett litet team i en ambitiös miljö? Har du tidigare erfarenhet från rollen som administrativ assistent och trivs i en internationell miljö? Vi söker dig som trivs på en flexibel arbetsplats och har en god känsla för struktur och koordination för att utvecklas i en nyckelroll.
OM FÖRETAGET
Företaget är ett private equity-bolag som förvärvar och investerar i medelstora företag i norra Europa, Italien och Spanien. Det är ett entreprenöriellt bolag som sedan sin start 1997 investerar såväl sitt eget som sina investerares kapital där man ser möjlighet att skapa långsiktiga värden.
Här får du möjligheten att arbeta nära ambitiösa och entreprenöriella medarbetare som är specialister inom sitt område. Du ingår i ett assistentteam med ett 15-tal medarbetare över Norden och erbjuds en gedigen introduktion för att bli väl insatt i såväl företaget som arbetssättet.
ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ assistent blir du en del av ett serviceinriktat administrativt team där du arbetar dedikerat med ett par av företagets partners eller andra seniora medarbetare. För dessa sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Resebokningar, både nationella och internationella samt hantering av tillhörande reseadministration
• Närvara och föra anteckningar vid såväl interna som externa möten
• Mötesförberedelser i form av framtagande av presentationer och research
• Scanna, skriva ut och kopiera material
UTBILDNING, ERFARENHET OCH PERSONLIGA EGENSKAPER
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av att arbeta som Executive Assistant, administrativ assistent eller motsvarande på ett större bolag. Gärna i en internationell organisation.
• Goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
• Eftergymnasial utbildning från universitet eller högskola (meriterande)
För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Vi tror vidare att du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
ÖVRIG INFORMATION
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Det finns möjlighet till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!