Om tjänsten
Är du strukturerad och noggrann? Gillar du att jobba administrativt och vara behjälplig för andra? Då kanske detta är din nästa roll! KFX HR-partner söker nu en VD-assistent för ett uppdrag i Solna. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom rollen och är redo för att pröva något nytt
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Arbetsuppgifter
Huvudsakliga uppgifter för rollen som VD-assistent är att:
- Assistera ledningen med administrativa uppgifter och planering
- Hantera kalender och mail
- Sköta resebokningar
- Planera konferenser och utbildningar
- Korrekturläsa och skriva texter på Svenska och Engelska
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du är en person som är strukturerad och noggrann i ditt arbete. Vi ser även att du är:
- Erfarenhet av liknande roll sedan innan
- Van av att hantera Officepaketet, främst word och powerpoint.
- Bekväm i tal och skrift i såväl Svenska som Engelska
Övrigt
Tjänsten är en visstidsanställning på 1 år med start 1 januari 2022. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan redan idag. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon utan hänvisar dig till att söka tjänsten via vår hemsida.
För att få mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på 08-663 99 00 eller maila på lisa.hagglund@kfx.se och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mail. Vi arbetar med löpande urval, sök därför tjänsten redan idag!
Välkommen in med din ansökan!