Är du en serviceinriktad och superengagerad lagspelare som brinner för att organisera och koordinera? Då är detta kanske något för dig! Tjänsten avser heltid, är placerad i Göteborg och med tillträde under hösten.
Tjänsten
I rollen som VD-assistent fungerar du som stöd till bolagets VD tillika regionchef Göteborg. Du planerar möten och koordinerar mötesbokningar, resor, kalendrar och agendor. En stor del av arbetet är att dokumentera och administrera samt förbereda och sammanställa olika former av mötesunderlag och presentationer.
Arbetsuppgifterna varierar och omfattar bl.a.
- Administrera vVDs kalender, telefon och korrespondens
- Koordinera och administrera möten och sammankomster
- Protokollföring och dokumenthantering
- Sammanställa rapporter
- Utarbeta och sammanställa presentationsmaterial
- Resebokning, hotell, taxi och bokning av andra transporter
- Hantera post och hålla ordning och reda på avdelningen
- Samordning av konferenser, trivselaktiviteter och uppvaktningar
- Assistera vid förekommande events
I ansvaret innefattas att arbetet i sin helhet bedrivs i enlighet med fattande policys, riktlinjer och beslut.
Engagerad medarbetare
Vi söker dig med några års erfarenhet av en liknande servicefunktion, gärna inom fastighetsbranschen.
För att lyckas i denna roll är du en positiv och engagerad person med hög integritet som älskar att lösa uppkomna situationer. Du ser vad som behöver göras och ingenting är omöjligt. Du är noggrann i ditt arbete och utmanas alltid av att ge det där lilla extra för att lösa uppgiften.
Du är van vid planeringsarbete och hanterar stundvis stressiga arbetstoppar på ett strukturerat, metodiskt och lugnt sätt. Du är lyhörd, serviceinriktad och har lätt för att samarbeta. Att du är prestigelös och har förmågan att skapa goda relationer såväl internt som externt ser vi som en självklarhet.
Vi ser även att du är en van datoranvändare samt har goda kunskaper i både svenska och engelska. Du är särskilt duktig på att göra presentationer i PowerPoint. Giltigt körkort erfordras.
Välkommen till utveckling, respekt och engagemang
Wallenstam är ett framgångsrikt och växande företag som värnar om sina medarbetare. Vi bygger, utvecklar och förvaltar fastigheter i Göteborg och Stockholm/Uppsala. I nära samarbete med staden arbetar vi för att skapa trygga platser och områden som människor vill bo i, arbeta i och besöka.
Vi erbjuder en arbetsplats med positivt arbetsklimat och trivsam arbetsmiljö där utveckling, respekt och engagemang är viktiga kärnvärden i vår företagskultur.
Vill du veta mer?
Frågor om tjänsten besvaras av HR-strateg Kristina Landgren Carestam 0707-191919 alternativt kristina.landgrencarestam@wallenstam.se
Välkommen med din ansökan
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan HÄR, alternativt skicka din ansökan märkt med tjänsten till Wallenstam AB, Stab HR, 401 84 Göteborg
Vi vill ha din ansökan senast den 7 september 2020. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.