ATG växer, och vi behöver bli fler!
I en bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse.
För ATG är medarbetarna vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Förutom en inspirerande och engagerande arbetsmiljö erbjuder vi en heltidsanställd företagstränare, eget modernt gym med möjlighet att träna under arbetsdagen. Vi har flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör bättre samarbeten mellan avdelningar.
Nu rekryterar vi en Executive Assistant till ATG:s CFO.
Arbetsuppgifter
I rollen som Executive Assistant kommer du vara ett övergripande stöd till ATG:s CFO där ditt viktigaste ansvar är att underlätta, koordinera och strukturera vardagen. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande och det vanligaste förekommande i rollen är:
- Ansvar för möten – inbjudningar, agendor, protokoll, uppföljning av actions
- Ta fram rapporter och analyser.
- Ta fram presentationer, beslutsunderlag och dokumentation
- Hantera och uppdatera CFOs och den gemensamma ekonomikalendern
- Koordinering så att policys och manualer är uppdaterade
- Viss research och ad hoc uppgifter
Vem är du:
Vi ser gärna att du är en person som trivs med många kontaktytor och värdesätter hög kvalité. Du trivs i en arbetsmiljö där proaktivitet och initiativtagande uppmuntras och trivs att arbeta självständigt och är trygg i dig själv. Du tar med lätthet ett helhetsansvar för exempelvis kalenderhantering och att driva projekt eller att förbereda möten och har lätt för att förstå vad som behöver prioriteras.
Historien om ATG
I över 45 år har ATG verkat i hästsportens tjänst, där hela vårt överskott gått tillbaka till våra ägare, den svenska trav- och galoppsporten – det tänker vi fortsätta med. På den nya spelmarknaden ska ATG fortsatt vara hästnäringens motor och verka för en spelbransch som mår bättre imorgon än idag. Spelansvaret är, och förblir, vår absolut viktigaste hållbarhetsfråga. Vårt kundlöfte är att erbjuda våra kunder spännande spelupplevelser på ett schysst och smidigt sätt.
Kontakta oss!
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid. Vi kommer att ta emot ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan då den kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Sandra Ahlenius, Talent Aquisition Partner på Visa e-postadress på web103.reachmee.com.
Vi tar inte emot ansökningar via e-mail, utan alla ansökningar ska gå via vår rekryteringsportal.