As the world’s largest crowd marketing company, ICT’s aim is to support the world’s largest salesforce, disrupting the traditional value chain and distribution of apps, software and services. We will do this by growing a portfolio of online projects to challenge traditional digital industries and software distribution channels. By utilizing our present and future network of salespeople to sell digital products directly to the customer, ICT will grow its reach and sales potential in unprecedented ways. We have global outreach with offices in Madrid, Marbella and Stockholm.
Om tjänsten:
Som Executive Assistant på ICT kommer du att spela en viktig roll i vårt uppdrag att tillhandahålla hållbara affärsmöjligheter för alla. Genom att stödja vår grundare med olika administrativa uppgifter hjälper du honom att fokusera på sina högsta prioriteringar. Med hög professionell standard kommer du att bygga och vårda starka nätverk inom och utanför ICT för att göra vår verksamhet i världsklass. Din passion för service kommer att vara till hjälp i ditt dagliga arbete som innehåller en mängd olika uppgifter inom administration och kommunikation i en snabb miljö. Du får utforma rollen och påverka ditt arbetsliv genom att ge en hög nivå av kompetens och intresse för utmaningarna med en känsla för både detaljer, kvalitet och resultat.
Några av dina ansvarsområden:
– Att ge administrativt stöd och service med en proaktiv och organiserad strategi.
– Hantera kalendern och aktiviteter som är kopplade till kommande evenemang, samtidigt som informationen flyter på ett korrekt och effektivt sätt.
– Bidra till att samordna aktiviteter inom det administrativa området och agera som expert för de administrativa processerna i linje med policy och rutiner.
– Leda de administrativa uppgifterna i nära samarbete med andra intressenter samtidigt som du förbättrar och implementerar rutiner för att optimera administrativ effektivitet för att möta affärsbehov.
Är det här du?
Vi söker en strukturerad och detaljfokuserad verkställande assistent som vill påverka genom att ge en “can-do-attityd” och en nyfiken inställning till organisationen samtidigt som vi håller fokus på prioriteringarna. Några av de förmågor, färdigheter och egenskaper hos personlighet som i hög grad kommer att hjälpa dig med denna roll är:
– Ett öga för förändrings- och förbättringsmöjligheter
– Positiv energi med ett öppet tankesätt och ett proaktivt tillvägagångssätt
– Hög integritet och konfidentialitet
– Kännedomen om att driva förbättringar och implementera administrativa rutiner
– Några års erfarenhet av att arbeta i liknande roller
– Erfarenhet och kunskap om att arbeta med evenemang, projektledning, administration och kundupplevelse är till hjälp
– Du är en effektiv kommunikatör både i tal och skrift på svenska och engelska
Bra att veta:
Den här tjänsten är heltid och baserad på vårt kontor i Stockholm. Internationella resor kan förekomma. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Resor förekommer i tjänsten då vi har kontor i flera städer i Europa.
Det viktigaste är en bra attityd och en känsla av ägandeskap! Du är prestigelös, har en djärv anda och rör dig snabbt. Tror du att detta kan vara nästa potentiella steg i din karriär?
Tveka inte, klicka på ansök! Vi ser fram emot att höra från dig.